سوالات متداول

اگر سوال موردنظرتان را پیدا نکردید با ما در تماس باشید

خیر متاسفانه، امکان  پرداخت در محل در  اموسوی شاپ نیست.

 

 خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

 

در  همه صفحات و در پایین ترین قسمت وبسایت می توانید نماد اعتماد و نشان ساماندهی  را بررسی فرمائید. 

فروشگاه  کفش موسوی شاپ تولید کننده هست و شما میتوانید محصولات با کیفیت رو بدون واسطه خرید کنید

کد مرسوله از طریق پیامک برای شما ارسال می شود این زمان ممکن است از یک تا دو روز کاری به طول بیانجامد. اگر سفارش شما در پروفایل کاربری در حال پردازش است جای نگرانی نیست، لطفا صبور باشید تا کد مرسوله برای شما پیامک شود.

استعلام کد پستی به صورت آنلاین

راحت‌ترین و سریع‌ترین راه استعلام کد پستی استفاده از اینترنت است. درگاه خدمات الکترونیک GNAF شرکت ملی پست نوعی کد پستی یاب آنلاین است که پس از مراجعه به آن، با کلیک روی «یافتن کدپستی» که در قسمت بالا سمت چپ صفحه اول قرار گرفته است، می‌توانید جهت دریافت کد پستی منزل یا محل کار اقدام کنید.

 

دریافت کد پستی منزل و محل کار براساس آدرس

وارد وبسایت موتور جستجوی نشانی و کدپستی ایران می شویم. اولین راه، جستجو براساس آدرس است که بایستی در نوار مشخص شده، ابتدا نام شهر یا روستای خود را وارد و از فهرست نمایش داده‌شده انتخاب کنید.

در مرحله بعد نوبت به وارد کردن پلاک و اسم آخرین کوچه یا خیابانی که ملک شما در آن قرار دارد می‌رسد. به طور مثال اگر منزل شما در خیابان امام خمینی – خیابان حسینیه – حسینیه 16 قرار دارد بایستی حسینیه 16 را وارد و در لیست نمایش داده شده انتخاب کنید.

اگر ملک شما آپارتمانی باشد، فهرست تفکیک شده براساس واحدهای آپارتمان نمایش داده شده که می‌توانید کد پستی منزل خود را به راحتی پیدا کنید.

بله، به شما اطمینان می دهیم تمامی محصولات وبسایت با کیفیت هستند.

با ورود به پروفایل خودتان در دل استایل در بخش سفارش ها می توانید فاکتور خرید را دریافت کنید.

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد. در اینصورت وجه بصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد بحساب شما برمی گردد.

تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

شما می توانید از طریق شماره 09158593711 با ما درخواست خود را ثبت نمایید.

کارشناسان خدمات پس از فروش موسوی شاپ ایرادات مطرح شده را بررسی می کنند .

علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان بررسی و مطابق با شرایط و قوانین تایید یا رد می شود.

پس از بررسی موارد مطرح شده در صورت تایید ایراد کالا، وجه به حساب شما مرجوع می شود و در صورت عدم تایید و تمایل شما کالا به شما باز خواهد گشت.

وجود مغایرت باید حداکثر ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد.

بله، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما می توانید کالا را تحویل نگیرید.

پاسخ سوالتان را پیدا نکردید؟